Nabór na stanowisko: specjalista ds. technicznych i infrastruktury

Tramwaje Śląskie Spółka Akcyjna ogłasza nabór na stanowisko:

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH I INFRASTRUKTURY

w Jednostce Realizującej Projekt pn. „Zintegrowany projekt modernizacji rozwoju infrastruktury tramwajowej w Aglomeracji Śląsko – Zagłębiowskiej wraz z zakupem taboru tramwajowego – etap I oraz etap II” przewidziany do realizacji w perspektywie Unii Europejskiej na lata 2014-2020.


Ramowy zakres obowiązków:

  • Opiniowanie i odbiór dokumentacji technicznej, koncepcji technicznych, kierunków rozwoju, rozwiązań technicznych itp.
  • Bieżący nadzór nad procesem inwestycyjnym.
  • Analiza przebiegu prac wraz z monitorowaniem ich zgodności z przyjętym harmonogramem oraz zapisami umów zawartych z Wykonawcami. Reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości.
  • Uzyskiwanie decyzji administracyjnych, opinii i ekspertyz oraz innych uzgodnień i zatwierdzeń, niezbędnych w trakcie realizacji procesu inwestycyjnego.
  • Uczestnictwo w naradach technicznych, przekazaniach placów budów, odbiorach robót itp.
  • Dokonywanie odbiorów wykonanych robót oraz ich rozliczeń rzeczowych i finansowych.
  • Sporządzanie dowodów OT oraz sprawozdań z realizowanych inwestycji.

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe inżynierskie lub średnie techniczne.
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 3 lata).
  3. Znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, ustawy o zamówieniach publicznych oraz wymogów formalno-prawnych związanych z działalnością inwestycyjną.
  4. Bardzo dobra praktyczna znajomość MS Excel.

Wymagania pożądane:

Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności kolejowej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej bez ograniczeń.

Wymagania dodatkowe:

  1. Samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność.
  2. Biegła znajomość obsługi komputera w tym: oprogramowania w środowisku WINDOWS, pakiet MS‑Office.
  3. Znajomość czytania dokumentacji technicznej i schematów rysunków technicznych.
  4. Znajomość oprogramowania AutoCAD.
  5. Znajomość procesu inwestycyjnego.
  6. Odporność na stres i działanie pod presją czasu.
  7. Umiejętność ustalania priorytetów, dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.
  8. Zdolności interpersonalne.

Wymagane dokumenty:

  • CV (życiorys) oraz list motywacyjny.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Dokumenty należy składać w terminie do 10.03.2017 r. u Głównego Specjalisty ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi – 41-506 Chorzów, ul. Inwalidzka 5, II piętro, pokój 32.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

 
Eko = logicznie
Podróż bez spalin!
ekologia na szynach
 
Polityka cookies