Kierownik Rejonu Nr 2 Katowice

Zarząd Tramwajów Śląskich S.A. ogłasza nabór na stanowisko

KIEROWNIKA REJONU NR 2 KATOWICE

Funkcją Rejonu jest realizacja zleconych zadań przewozowych zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym taboru tramwajowego i niekomunikacyjnego oraz infrastruktury liniowej i obiektów zlokalizowanych na terenie Rejonu.

Kierownik odpowiada za całokształt działalności Rejonu poprzez nadzór i koordynację prac:

  • Działu Ruchu – zatrudniającego motorniczych oraz nadzór ruchu,
  • Zajezdni, która realizuje zadania związane z zapewnieniem sprawności taboru tramwajowego,
  • Działu Sieci i Torów – odpowiedzialnego za infrastrukturę torową, sieciową oraz podstacje trakcyjne,
  • Działu Technicznego, który m.in. zapewnia sprawność taboru niekomunikacyjnego oraz utrzymanie obiektów Rejonu,
  • Zaopatrzenia i Magazynu – odpowiedzialnego za gospodarkę materiałową,
  • Działu Administracyjnego, który realizuje zadania pomocnicze.

Do obowiązków Kierownika Rejonu należy m.in.:

  • terminowe i rzetelne wykonywanie zadań właściwych dla Rejonu,
  • właściwe wykorzystywanie majątku Spółki,
  • przestrzeganie obowiązujących aktów normatywnych,
  • prawidłowe gospodarowanie powierzonymi środkami rzeczowymi i finansowymi.

Do kompetencji Kierownika Rejonu należy m.in.:

  • organizacja pracy i kierowanie personelem liczącym około 450 osób,
  • reprezentowanie Rejonu wobec władz lokalnych i instytucji,
  • zgłaszanie Zarządowi Spółki zauważonych i potencjalnych zagrożeń oraz wniosków optymalizujących funkcjonowanie podległego Rejonu oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Spółki.

WYMAGANIA KONIECZNE:

  • wykształcenie wyższe (preferowane techniczne, ekonomiczne lub prawnicze),
  • min. pięcioletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
  • znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • umiejętność w zakresie planowania, organizowania i kontroli pracy zespołu,
  • znajomość prawa pracy, prawa zamówień publicznych, prawa spółek handlowych,
  • ogólna znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem przewozów tramwajami.

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • doświadczenie w kontaktach z samorządami,
  • komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność pracy w stresie, bardzo dobra organizacja czasu pracy, zaangażowanie.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • koncepcja funkcjonowania Rejonu w strukturze organizacyjnej Tramwajów Śląskich S.A.,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • CV i list motywacyjny.


Dokumenty należy składać w terminie do 13.09.2013 r. u Głównego Specjalisty ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Chorzów, ul. Inwalidzka 5, II piętro, pokój 30.

 

 
Eko = logicznie
Podróż bez spalin!
ekologia na szynach
 
Polityka cookies