Nabór na stanowisko – elektromonter urządzeń i aparatury trakcji elektrycznej

Spółka Tramwaje Śląskie S.A.

zatrudni pracowników na stanowisko:

ELEKTROMONTER URZĄDZEŃ
I APARATURY TRAKCJI  ELEKTRYCZNEJ

(oferta również dla absolwentów szkół zawodowych i średnich)

Wymagania:

  • wykształcenie minimum zawodowe (mile widziane kierunkowe),
  • posiadanie aktualnych uprawnień SEP do 1 kV,
  • gotowość do pracy zmianowej, również w niedziele i święta,
  • umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej i schematów elektrycznych,
  • komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat w firmie z ponad 100 letnią tradycją,
  • wynagrodzenie oparte o wynagrodzenie zasadnicze plus premię,
  • nagrody: uznaniowe, okolicznościowe, jubileuszowe,
  • benefity: pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, dofinansowanie wypoczynku dzieci i młodzieży, paczki dla dzieci), bezpłatne przejazdy komunikacją miejską organizowaną przez KZK GOP.

Wymagane dokumenty

  • CV oraz list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe uprawnienia.


Dokumenty należy składać w Dziale Kadr i Szkolenia w Chorzowie, 41-506 Chorzów, ul. Inwalidzka 5 (pokój nr 31) lub przesłać komplet dokumentów na adres e-mail kadry@tram-silesia.pl.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

 
Eko = logicznie
Podróż bez spalin!
ekologia na szynach
 
Polityka cookies